Laatste verslag

13 juli 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Ik zou nog even terug komen naar de wedstrijd Brazilië - Nederland. We hebben het geweldig gedaan, 0-3 gewonnen en de 3e plaats op het WK 2014

Wij hebben een fantastische reis gehad, met mooie wedstrijden en erg veel meegemaakt. Wel erg vermoeiend. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en de foto's en filmpjes te bekijken. Heb nog een filmpje en wat foto's van de laatste dagen geplaatst.

Onze jongens landen vandaag rond 16:30 uur op Rotterdam Airport. Dan hebben ze vakantie en beginnen de trainingen bij hun clubs alweer. Eerst volgende wedstrijd van Oranje is 4 september, in Bari tegen Italië, vriendschappelijk. En dan op naar het EK 2016 in Frankrijk.

Dit live blog zal nog ongeveer tot eind van dit jaar online blijven staan. Is dan nog steeds te bereiken via de WK 2014 pagina op http://www.oranjeachterna.nl.

Wij gaan weer verder Oranjeachterna. Iedereen de groetjes en een mooie zomer gewenst.

Groetjes

Rob en Nancy.

1. Daan:
    Rob & Nancy,

Heb er van genoten om jullie reis via deze blog te volgen.
    Jullie kunnen nagenieten van een fantastisch WK en mooie ervaringen.

Bedankt voor jullie verhalen en foto's.

Gr. Daan
  2. Bernadine:
    13 juli 2014
    lieve twee het was fantastisch jullie te kunnen volgen en het is nog beter dat jullie weer veilig thuis zijn!!!
  3. Yvonne:
    13 juli 2014
    We hebben van jullie verhalen genoten via het blog. Maar natuurlijk zijn de verhalen in het echt veeel leuker!!
    Fijn dat jullie weer veilig terug zijn. Xx