Dag 25, zaterdag 05 juli, Mach-Day!!!!!!!

5 juli 2014 - Fortaleza, Brazilië

We stonden om 07:00 uur op en schoven even voor 08:00 uur aan in het hotel voor het ontbijt. We zaten voor 1 nacht in het Trip hotel. Was niet veel, maar ontbijt was goed.

Toen met de taxi naar Salvador, naar hotel Finix. Dat hotel zat op loopafstand van het oude centrum, Oranjeplein en het stadion, perfect dus. Om 10:45 uur kwamen we aan op het Oranjeplein. lekker gefeest,m gedonken en gegeten en toen in de bekende Oranjemars naar het stadion.

De wedstrijd was zeer spannend zoals iedereen weet, met een prima afloop. Halve finale dus. Overigens heeft Nancy de hele strafschoppen serie op haar stoeltje gezeten, keek dus niet en had haar oren dicht hahahhahah. Maar wel gewonnen.

Na de wedstrijd nog even het centrum in, gesproken met wat Oranjefans. Overigens werd ik nog door de NOS, direct na de wedstrijd geintervieuwd , maar ik heb er niemand over gehoord, dus zal wel niet zijn uitgezonden. Ook nog voor de Argentijnse TV een interview gegeven, in het Spaans, dus die zal ook wel niet zijn uitgezonden hahahhahah. Wederom lagen we rond 23:00 uur dood moe op bed.

Morgen weer een reisdag terug naar Fortaleza.

Tot morgen.