Dag 26, zondag 06 juli

6 juli 2014 - Fortaleza, Brazilië

Vandaag weer op tijd opgestaan om weer terug naar Fortaleza te reizen. Ons vkliegtuig vertrok om 13:00 uur, alles weer op tijd. Marco en Jo hadden dezelfde vlucht, dus bij aankomst op Fortaleza, de taxi gedeeld en samen naar de stad gereden. We spraken af, om 's avonds gezamenlijk uit te gaan.

Eerst zijn Nancy en ik heerlijk wezen eten, hier in de buurt. Alles van de BBQ, mixed Grill voor 2 personen, (700 gram), een salade erbij, patat, rijst en een Campari en een Cola voor Nanc, ik een biertje van 600 ml, en de prijs, nog geen 20 euro. En we konden niet eens alles op.

Daarna met Jo en Marco afgesproken voor het Fan Fest en naar een club geweest, waar een band optrad. Ging wel. Rond half 1 nog naar een andere tent, waar Jo en Marco al eens eerder waren geweest. Leuk, maar niets voor Nanc. De halve zaak zat vol met hoeren. Dus gauw ons drankje leeggedronken en naar ons hotel gegaan. Dat is trouwens prachtig. Aan zee op de 12e verdieping. Foto's volgens dinsdagavond laat hoop ik.

We lagen rond 02:00 uur op bed.