Dag 28, dinsdag 08 juli

8 juli 2014 - Fortaleza, Brazilië

Zo, ik heb de foto's geplaatst en zal er straks nog een paar bij zetten van het fan fest, wat hier vol straat met Brazilianen. Met Nancy gaat het weer helemaal goed, ze heeft zich vanmorgen flink leeg gesche......... ik hoef niet alles te delen hoor ik net. En met mij gaat het ook weer goed. We zitten nu op de hotelkamer aan het bier en de wijn en ga zo de wedstrijd kijken. Daarvan zo nog een verslagje en wat foto's. Veel plezier met Brazilië - Duitsland, tot straks.

Nou het is inmiddels rust. Ruststand 0-5. Ongelofelijk. Het fan fest loopt al behoorlijk leeg. Wat een teleurstelling, en wat een ongelofelijk slecht Brazilië. Dan toch maar de finale, Duitsland - Nederland. En dan worden wij wereldmeister hahahhahhahahaha.

Nou, eindstand 1-7, ongelofelijk. Wij gaan de koffers pakken, eten en dan slapen, morgen staan we op om 03:45 uur.

Als ik tijd heb, donderdagochtend nog wat posten.

Groetjes en iedereen succes vanavond. Holland Holland Holland!!!!!!!

1. Bernadine:
    9 juli 2014
    ha fijn dat het weer beter gaat met jullie!!!! Gave foto's. Wat is dat voor een enge vogel met die hagedis in zijn bek?? Niet naar zwaaien zou ik zeggen. Heel veel plezier vanavond/vanmiddag. En een hele dikke zoen!
  2. Bernadine:
  3. Berels:
    9 juli 2014
    Wat ben ik blij, dat het met Nans weer goed gaat!!! Veel plezier bij de wedstrijd hoor.Mooie foto's Rob! Veel liefs, Berels.
  4. Yvonne:
    9 juli 2014
    Gelukkig allebei weer opgeknapt!! Wat n gaaf hotel zo aan het strand en gave fotoos!! Succes met reizen, en heel veel succes vanavond juich ze naar de finale hoor! Gaan wij ook doen!!!!
    Dikke kus xxxxx