Dag 27, maandag 07 juli.

7 juli 2014 - Fortaleza, Brazilië

Rond 08:00 uur waren we wakker. Om 09:00 uur gaan eten in dit heerlijke hotel. Heerlijk ontbijt, echt perfect. Vandaag houden we ons gemak. Eerst wezen zwemmen in zee, daarna in het zwembad gezwommen. Toen een eind wezen lopen langs de boulevard, want we hadden gehoord dat ergens bij de haven, Bar Internationaal zat, en die had broodjes Frikandel. Gevonden en lekker daar een broodje op. Maar Nancy voelde zich de hele dag al niet lekker en ligt nu al een uur of 3 op bed. Last van buikkrampen, nee Yvonne, geen eten van de straat tot ons genomen.

Ook ik voel me niet helemaal lekker. Misschien is het de warmte en de airco. We doen het deze twee dagen heel rustig aan. Want het laatste stukje van onze reis in erg vermoeiend, en we zijn al aan het einde van ons latijn. Morgenavond kijken we vanuit ons hotel naar het grote scherm op het Fan fest, Brazilie - Duitsland, dan eten en koffers inpakken. Want we moeten woensdagmorgen uiterlijk om 04:00 uur op. Want we moeten om 07:00 uur vliegen naar Sao-Paulo, voor de halve finale. We landen om 10:45 uur, dan gauw naar het hotel en dan direct door naar het stadion. Ook moeten we de kaartjes nog ophalen voor de wedstrijd. Na de wedstrijd nog even wat drinken en dan terug naar het hotel. Op donderdag vliegen we dan om 14:20 uur naar Rio, waar we om 15:20 uur landen. Dan de KLM vlucht om 19:50 uur terug naar Amsterdam, waar we om 12:20 uur, Nederlandse tijd hopen te landen. Maar goed, morgen nog maar even genieten, en dan hopelijk een heerlijke wedstrijd tegen Argentinië, en dan zondag de finale dan maar. Helaas ben ik er niet bij dan, maar wij hebben ze naar de finale geschreeuwd zeg maar.

Vanavond even kijken wat we doen, hoe Nanc zich voelt, anders wat eten en maar op de hotel kamer blijven.

Morgen hoop ik nog wat foto's online te zetten van de laatste dagen. Zal wel laat worden, in de avond, jullie tijd.

Nou Madelief, nog een paar dagen hoor, en dan kun je je moeder weer in je armen nemen. Ik weet dat je er naar uitkijkt, en je moeder ook heel erg. Het is nu zo vrijdag joh.

Groetjes iedereen en tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bernadine:
    8 juli 2014
    ja het klinkt ook als een enorme uitputtingsslag! Ik hoop heel erg dat Nans nu wat bijgetrokken is. Zo niet regel dan via het hotel dat je even een dokter ziet, niet te lang dooremmeren met darmkrampen. Er zijn goeie paardenmiddelen voorhanden in warme landen. Dikke zoen en laat s.v.p. snel weer even weten hoe het gaat.
  2. Daan:
    8 juli 2014
    Suc6 met de laatste loodjes. Kan me voorstellen dat al dat reizen er inhakt. Geniet van jullie verslagen, je hebt een hele goede side-kick. Top Nancy. Beterschap en geniet er nog even van. Dikke knuffels....
  3. Jos:
    Hoi Rob en Nancy,

Wij weten hoe moe je bent na zo'n reis, de vele indrukken ,het reizen en bijna altijd onder de mensen zijn, hakt er lekker in. Wat we wel niet over hebben voor Oranje :))

De finale wordt in Almere gekeken met de thuisblijfgroep, en jullie zijn van harte welkom !!!

Rob vertroetel Nancy snel, dan is ze zo weer de oude. Voor straks nog even genieten en dan een goede terugreis.
  4. Yvonne:
    8 juli 2014
    Lieve saampjes, ja de afgelopen 4 weken is ook echt n slijtageslag geweest denk ik. Maar wel n superleuke toch!! Nanc ik hoop van harte dat het al wat beter gaat. Geniet nog van de laatste dagen. Veel liefs xxxx
  5. Berels:
    8 juli 2014
    Lieve twee, wat hoop ik, dat Nancy al wat beter is. Anders misschien toch maar even een dokter? Laten jullie wat weten?? Doe het nu alletwee maar heel kalm aan!!!! Veel liefs, Berels.
  6. Goran:
    8 juli 2014
    Heel veel plezier en succes met jullie avontuur. Schreeuw ze naar de FINALE.
    Groetjes
    Goran
  7. Jeannette:
    8 juli 2014
    Wat een enorme belevenis,lieve mensjes!Heerlijk om jullie verhalen te lezen.Waardeloos dat mijn prulleke zich niet zo lekker voelt!Ik hoop dat je,na twee dagen rust,weer wat beter voelt,lief....en dat je nog heerlijk kan genieten van de laatste wedstrijd!!!Met Madje gaat alles goed, t enige probleem wat ze met mij deelt is af en toe n pakje nicotine tekort, of een materiaal probleem (sigrettenmakert)...Nou lieve Rob en Nancy, lekker rustig genieten nog even, heel veel beterschap,meis....en schreeuw ze naar de finale!!!!!! dikke kus, Jeannette