Dag 29, woensdag 09 juli, MACH-DAY!!!!!!!!!!!

9 juli 2014 - Fortaleza, Brazilië

Het is hier nu 6 uur in de morgen. We zitten te wachten tot we morgen boarden. Vertrek Fortaleza - Sao-Paulo, een vluchtje van 3 uur en 45 minuten. Dan kaarten ophalen, snel naar het hotel en dan naar metro station Luz, en hopen nog wat van het feestje mee te pakken. Dan om 14:00 uur gezamenlijk naar het stadion voor de Kraker tegen Argentinië. Prettige wedstrijd iedereen en SCHREEUW ORANJE NAAR DE FINALE!!!!!!!

1. Mike:
    9 juli 2014
    HOLLAND ...HOLLAND ...HOLLAND. JUDGEMENT DAY.
  2. Piet(JUICHEN!!!):
    Nou Rob en Nancy, we vreten ze op die Argentijnen.
    Yes, yes, yes. Who the fuck is Messi. Robben gaat het doen.
    Finale ooooooooho, finale oooooohoooo
  3. Hardam:
    9 juli 2014
    Nog 1 wedstrijd en dan de finale tegen Duitsland...
    Veel plezier nog even, ziet er uit als een fantastische trip...
    Groeten, cH
  4. Bernadine:
    10 juli 2014
    ja tis kut maar jullie komen lekker naar huis! dikke zoen
  5. Yvonne:
    Ons wat is dit balen zeg!!! Ik had het ze zo gegund. Jullie een hele goede reis terug naar huis. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.... Tot gauw!!!xxxx
  6. Berels:
    10 juli 2014
    Jammer, jammer. Maar ze hebben hun uiterste best gedaan. Fijn, dat jullie weer naar huis komen!! Had net Madelief aan de lijn. Die is ook zo blij!! Goeie thuisreis. Veel liefs, Berels.