Dag 1

13 juni 2014 - Rio, Brazilië

Nou, vanmorgen om 5:15 opgestaan, gedouched en om 6 uur lekker van een uitstekend ontbijt genoten. Ja Van de Valk is echt prima. Toen met de shuttle bus van 07:20 uur richting Schiphol. Daar werden we verwelkomd door een heuse brassband. In checken ging vlot, nouja mijn koffer was iets te zwaar en moest wat overhevelen naar mij handbagage koffer. Wat dat betreft deed Nancy het beter. Wat gewinkeld en toen om 10:00 uur naar gate E 18 vewandeld. En net toen we gingen boarden stuurde Alex me een sms met de mededeling dat op de luchthavens van Rio gestaakt wordt door bagage personeel en mogelijk nog meer. Dus nu zit ik natuurlijk weer in de stress daardoor. Halen we de volgende vlucht wel, of misschien gaat hij helemaal niet. Nog 6 uur vliegen en we landen op Rio. Wordt vervolgd.

Inmiddels zijn we veilig geland op de Luchthaven van Rio. Nu kijken of we snel de koffers krijgen en we door kunnen vliegen naar Salvador. Ook nog tussen 19:00 en 20: uur de wedstrijdkaarten ophalen.

Nou alles is verder perfect gelopen. 00:15 uur waren we in het hotel. We zitten nu in de tuin aan een biertje en Nanc natuurijk een sigaretje erbij. Ze heeft het na de vlucht van Amsterdam naar Rio behoorlijk moeilijk gehad, maar komt nu, na een sigaret of 5 weer een beetje bij. Morgen naar Salvador voor de wedstrijd. Kaarten zijn binnen, morgen meer foto's. Tot morgen.

1. Bernadine:
    13 juni 2014
    man wat zullen jullie brakjes geweest zijn. Hopelijk nu lekker geslapen en helemaal fris voor de wedstrijd straks. Laat alles van waarde in de hotelkluis: er is gigantisch gezakkenrold (vast geen woord) in Salvador tijdens Br-Kr. Dikke zoen groot(schoon)zus.
  2. Yvonne:
    13 juni 2014
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier vandaag met de wedstrijd. dikke kus van je zus!!
  3. Mike:
    13 juni 2014
    BRAZIL ..... LALALALALAAAA ....... Rob en Nancy, jullie zijn er! Omschrijf de warmte eens waarin jullie je in staande moeten houden en onze jongens in moeten voetballen.
    En de eerste indruk van dit land.
    Op naar de wedstrijd !!! Foto's !!!!
  4. Berels:
    13 juni 2014
    Oja, ik vergat nog te zeggen, dat Madelief gisterenavond heel goed klonk hoor Nans. Ze had lekker gegeten. Dikke kus, mama.
  5. Bernadine:
    14 juni 2014
    kanonne wat een wedstrijd. Ik zet 10 euro in dat mijn zus nu geen stem meer heeft :-)
  6. Berels:
    14 juni 2014
    Lieve twee, wat zullen jullie blij zijn! Papa ging op een moment teleurgesteld naar bed. "Dit wordt niks" Tot.....we ergens buiten een geweldig geloei hoorden.En....daarna nog een keer.Hij wist niet hoe snel hij weer de t.v. aan moest zetten!! Nou, straks een paar dagen" rust"op de camping. Gisterenavond belde Ma, voor een praatje. Heel opgewekt. Ze ging lekker koken. Dikke kus, Berels.