Dag 30 (donderdag 10 juli)

10 juli 2014 - São Paulo, Brazilië

Tja, we hebben verloren, maar zo voelt het niet. 0-0 en we hebben nog steeds niet verloren dit tournooi, nu zaterdag winnen en het is een geweldig tournooi geweest. Maar wordt moeilijk denk ik, want Brazilië zal zich willen revancheren voor de 7-1 nederlaag van afgelopen dinsdag. Geen Finale voor Oranje dus. Wat me nog wel het meeste raakte is bet smsje wat ik kreeg van een collega, die zei dat er collega,s mijn diensten wilden draaien mocht Oranje de Finale spelen, dan had ik dus hier geeoo kunnen blijven. Maar dat kon ik Madelief niet aan doen natuurlijk. Maar het gebaar vond ik geweldig, bedankt.
Het is nu 10:00 uur. De koffers zijn bijna gepakt en om 11:00 komt de taxi ons oppikken om vervolgens om 14:20 uur van Sao-Paulo naar Rio te vliegen. En dan vanavond om 19:50, naar Amsterdam. Dan is het bij jullie 02:00 ' s nachts. Ik hoop op de luchthaven nog even terug te komen vandaag. En Madje, je moeder komt eraan hoor!!!!!! Latersss

1. Tanja:
    Goede reis :-)!!
  2. Jeannette:
    10 juli 2014
    Het was inderdaad een geweldig tournooi!!!....We hebben er super van genoten!!En lieve Rob en Nancy, dank voor alle geweldige verhalen en foto's,zodat wij jullie avontuur konden meebeleven.Een hele goede terug reis gewenst en tot snel xxxx Jeannette en Frank
  3. Bernadine:
    10 juli 2014
    ha lieverds een hele goeie reis gewenst. Dikke zoen.
  4. Yvonne:
    10 juli 2014
    Hallo lieve saampjes, jazeker het was een geweldig toernooi voor Nederland. Daar mogen ze trots op zijn. Voor jullie was het Brazilië avontuur onvergetelijk denk ik!! Wat een ervaringen hebben jullie meegemaakt zeg!! En wij mochten ze via dit blog meebeleven echt superleuk!!! Nogmaals goede reis en hoop jullie snel weer te zien. Dikke kus. Xxxx
  5. Piet(JUICHEN!!!):
    11 juli 2014
    Hallo Luitjes,
    Gisteren nog even jullie op TV gezien. Was bij het stadion nog voor de wedstrijd. Je(Rob) had er zoals altijd vol vertrouwen in.
    Maar ja reality bites. Goede reis en wellicht tot ziens.
  6. Jos:
    11 juli 2014
    Hoi Rob en Nancy,
    Bedankt dat we met jullie hebben kunnen meeleven hoe het in Brasil was.
    Goede terugreis en goed uitrusten.
    Xxx Jos