Dag 31 vrijdag 11 juli

11 juli 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Zo mijn laatste verhaaltje. Ben inmiddels weer thuis, nadat we bij Nancy nog even heerlijk gegeten hebben, kapsalon voor Nancy natuurlijk, die had ze wel gemist. De dag van gisteren liep eigenlijk zoals gepland. We vertrokken van Sao-Paulo naar Rio om vandaar door te vliegen naar Amsterdam. We hadden een klein uurtje vertraging, maar kwamen in Rio aan, met ongeveer 25 minuten vertraging. Ruimschoots optijd om de KLM vlucht te halen. Die vertrok ook een uur later i.v.m. het feit dat de crew, vast zat in het verkeer doordat het in Rio behoorlijk was gaan plenzen die dag en de straten nogal blank stonden. Maar al met al kwamen we in Amsterdam aan met een half uurtje vertraging en om 16:00 uur waren we weer in Krimpen. De ouders van Nancy, haar zus, madelief natuurlijk en mijn dochter Romana stonden ons op Schiphol, heel lief op te wachten, dus dat was gezellig. De auto stond ook nog keurig bij van der valk, dus alles is perfect verlopen.

Alles is eigenlijk volgens mijn geplande schema gegaan. Geen vertragingen, alle hotels zonder dubbele boekingen gegaan. Geen bagage kwijt geraakt, niet beroofd, bestolen of weet ik wat nog meer. En het aller belangrijkste, ORANJE, dat speelde een perfect tournooi. We hebben genoten van de wedstrijden. En als klap op de vuurpijl nog op de luchthaven van Rio gesproken met Bouchra van Persie. Wat een aardige vrouw is dat. We hebben gezellig zitten kletsen met haar. Ze gaf ons nog mee dat Robin het zeer waardeert dat de supporters er altijd zijn, leuk om te horen. Nee echt, een hele aardige vrouw.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Maar ik wil nog een keer terug komen met een laatste verhaaltje, en dat is na de wedstrijd tegen Brazilië om de derde en vierde plaats. Dus na de wedstrijd zal ik zondag nog één keer terugkomen. Helaas kunnen we daar niet bij zijn, want ik moet morgen gewoon al weer werken. Ik hoop dat een collega zo vriendelijk wil zijn om mij eerder af te lossen, zodat ik de wedstrijd in elk geval op tv kan volgen.

Tot zondag.

Rob.

1. Emmy:
    12 juli 2014
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! En wat hebben we genoten van jullie verhalen! Dank daarvoor. Ik hoop dat je vanavond op tijd bent om Nedeland te zien winnen van Brazilië. En hopelijk zijn jullie gauw weer gewend in Nederland.
    Zoen
  2. Piet(JUICHEN!!!):
    12 juli 2014
    He Rob en Nancy,
    Ben blij dat jullie heelhuids thuis zijn gekomen en natuurlijk dat jullie de wedstrijd om het brons kunnen aanschouwen. Ik ben al weer helemaal genederlandst.
    Hoop jullie weer eens te zien bij een wedstrijd van Oranje.

groetjes Piet