Nog 14 dagen!!

29 mei 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Ja, nog twee weken en we zijn onderweg naar de eerste speelstad Salvador. De kriebels in mijn buik beginnen nu al te komen. Heb ik alles wel goed geregeld, zijn we optijd bij de wedstrijden, zijn de hotels niet overboekt, enz. Tja, ik ben best wel zenuwachtig, nu al, vreselijk. Of komt dat gewoon door Oranje. Omdat er weer een speler is afgevallen, Rafael van der Vaart gaat niet mee. Pfffff, maar ik hou me nog steeds aan mijn voorspelling, we pakken die Spanjaarden met 0-2, 1-0 Van Persie, 2-0 Robben. Maar dat wordt echt een hele belangrijke wedstrijd hoor.

Ik wordt gek van mijzelf en maan mijzelf tot kalmte. Maar goed. Dit weekend hopelijk genoeg afleiding. Eerst morgenochtend naar de openbare training van Oranje in de Kuip, en zaterdag natuurlijk de wedstrijd tegen Ghana. We gaan weer verzamelen bij de Gouden Leeuw op Rotterdam IJsselmonde. Nu moet trouwens de hand van Van Gaal zichtbaar worden en hoop ik op een goede wedstrijd en een overwinning. Maar goed, makkelijk wordt het niet, want Ghana is ook een WK ganger hoor.

Hopenlijk zet ik morgen wat foto's van de training online, hier of anders op www.oranjeachterna.nl.

Op zondag ga ik een begin maken met de koffer, en nog wat laatste inkopen doen in de stad. Volgend weekend moet ik namelijk werken, vandaar.

Iedereen een goed (lang) weekend gewenst.

1. Ewald:
    30 mei 2014
    Hoi Rob,

Leuk dat je een blog gaat bij houden. Ik ga je op de voet volgen!
    Spannend allemaal hoor.

Ewald
  2. Rob:
    2 juni 2014
    Leuk Ewald. Tot woensdag.
  3. Hardam:
    2 juni 2014
    leuk hoor rob... ik ga het ook volgen... veel plezier daar !