Nog 7 dagen

5 juni 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Zo, de oefenwedstrijden zijn voorbij, op naar het echte werk. Maar het lijkt wel of ik nog zo veel moet doen, en ik heb nog maar een dag of 6. Waarvan ik er ook nog 5 moet werken, 1 ochtenddienst, 2 avonden en 2 nachten. A.s. woensdag kom ik dan uit mijn nachtdienst, even een paar uur slapen en de laatste dingen doen, nog even eten met de kinderen die ons 4 weken moeten missen en dan naar het Schiphol hotel van Van der Valk. Hoop dat rond 9 uur aan te komen a.s. woensdag. Het begint nu echt op te schieten, volgende week om deze tijd zit ik al lang en breed in het vliegtuig. Pfffff nu is het nog STRESSEN!!!!!

Inmiddels Nancy het boek overhandigd wat ik voor haar gemaakt heb met 54 pagina's met informatie, foto's van steden, hotels en stadions en natuurlijk, een schema hahahha. Ze vond het erg leuk, ze was zelf een beetje ontroerd.

Maar ook vandaag hou ik het kort hoort. Vanaf woensdag zal ik je elke dag op de hoogte houden van ons reilen en zeilen.

Oja, vandaag wel het Braziliaanse geld opgehaald wat ik had besteld. Ik heb er foto's van genomen, die staan bij de foto's uiteraard.

Nou het wordt prachtig weer dit weekend, dus geniet ervan, ga ik wel werken. En a.s. zondag vertrekken de eerste Oranjefans richting Brazilië. Goede reis gewenst.

Prettig weekend.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne:
    6 juni 2014
    Hè broertje het werkt dus je bericht via email ontvangen. Super en geen stress joh alleen spullen pakken das alles!!
  2. Daan:
    7 juni 2014
    Hoi Rob & Nancy,

Heb alles met veel plezier gelezen.
    Zoals we van je gewend zijn, heb je alles weer goed voorbereid.

Wens jullie alvast een hele goede reis en ga jullie op de voet volgen.

Tot laterssss

Gr. Daan & Jans