Nog 3 dagen

9 juni 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Pffffff, nu wordt het spannend. Nog twee nachtdiensten werken en dan gaat het los. De spanning voor de wedstrijd tegen Spanje begint nu ook heftig te komen. Want willen we wat, dan moeten denk ik winnen tegen Spanje of vrijdag minstens gelijk spelen. We moeten eerste worden, want bij een tweede plaats zullen we Brazilië treffen en daar gaan we niet van winnen. Zeker omdat ook wij ze in Zuid-Afrika eruit hebben gewerkt, door kleine (kopbal) Snijdertje. En ook omdat ze waarschijnlijk beter zijn, thuis spelen en door andere zaken Oranje niet zal winnen. Want dan wordt het in Brazilië niet erg gezellig ben ik bang, en ik moet er niet aan denken hoe we het stadion daar dan uit komen.

Maar goed. Nancy heeft haar koffer al gepakt. Ik ben nog niet zo ver. Dat wil zeggen alles zit er zo goed als in, weet alleen niet of hij nog dicht wil. Heb namelijk ook nog 132 werpconfetti rollen bij, 4 bussen confetti, 120 fluitjes, en 80 doosjes Oranje tik tac en nog wat spullen om weg te geven. Een hoop oranje kleding enz. En natuurlijk nog normale kleding en het gebruikelijke wat je mee neemt op vakantie.

Nu ga ik over een uurtje weg voor mijn voorlaatste nachtdienst. Ik heb ook al weer een wijziging in het schema aangebracht. Kreeg van de luchtvaartmaatschappij Tam Linhas Airlines te horen dat de aankomst luchthaven in Natal is verplaatst. Maakt niet zo heel veel uit.

Nou ik ga zo werken en vannacht kan ik de eerste binnenlandse vlucht online inchecken, namelijk die van donderdagavond van Rio naar Salvador. Woensdag kan ik dan de KLM vlucht inchecken.

Spreek jullie woensdag weer, dan gaat het eindelijk gebeuren waar ik al 4 jaar naar heb uitgekeken, BRAZILLLLL!!!!!!!!!

1. Jos:
    9 juni 2014
    Hoi Rob,

Ga met je billen op je koffer zitten, hard duwen en je koffer is dicht.
    Ga maar lekker nog even werken is het bijna eindelijk zover! BRASIL!!!
    Xxx Jos
  2. Erik Jan:
    9 juni 2014
    Och Rob en ook de Brazilianen kunnen we pakken. Kom je stadion niet uit blijven jullie toch in stadion en vieren daar een feestje. Straks goede reis en cup mee naar huis.