Nog 1 dag.

11 juni 2014 - Rijsenhout, Nederland

Nou morgen gaat het dan echt gebeuren, maar op dit moment zijn we in het Van der Valk hotel vlakbij Schiphol. Maar vandaag ging het al niet zonder slag of stoot. Let, daar gaat ie. Vanmorgen ging het bij het inchecken van de KLM vlucbt al mis. Op mijn werk ingecheckt, Boarding kaart uitgeprint en wat zie ik, het paspoort nummer van Nancy staat ook bij mijin op mijn boarding pas. Toen ik thuiskwam uit de nachtdienst met de KLM gebeld en was een fout van het systeem. Ze stuurde me een nieuwe om uit te printen. Bedankt hoor. Werkt mijn printer niet meer. Naar de foto winkel met een stick en uitgeprint, he he, die hebben we. Om 18:00 uur een afscheids diner met de kinderen. Ik was net onderweg, bellen ze van het restaurant, dat ze een grote stroomstoring hebben. Dus ze krijgen niet alles op tijd klaar. Toen maa naar de Griek in Capelle vegaan. Na afscheid van de kinderen te hebben genomen om 20:00 uur naar het hotel gereden. Ik ben al 100 keer zo naar Scbiphol gereden, maar zat zo te kletsen met Nancy, afslag gemist. Dus een klein stukje omgereden. Bij het hotel ging het inchecken vlot, alleen ver lopen naar de kamer. Daar aangekomen kwamen we de kamer niet in. Pffff weer een heel eind terug gelopen, opnieuw geactiveerd en nu liggen we eindelijk op bed Johnny in Oranje te kijken. Zo nog een drankje doen in de bar en dan slapen.
Tot morgen, Nancy en Rob.

1. Daan:
    11 juni 2014
    Onder de noemer; Slechte generale, goede repetitie.
    Truste en een goede vlucht morgen.

Gr. Daan
  2. Bernadine:
    12 juni 2014
    gi gi gi goeie vette grijns heeft mijn zus!
    een voorspoedige vlucht gewenst zodadelijk
    dikke zoen
  3. Tanja:
    12 juni 2014
    Heel veel plezier in Brazilië! En geniet ervan!
  4. Mike:
    Goeie vlucht !!!
  5. Yvonne:
    12 juni 2014
    Hè broer als je dit leest dan zijn jullie aangekomen op de 1e bestemming. Heel veel plezier samen en ga heerlijk genieten!!
    Liefs xx
  6. Melanie:
    Veel plezier!! Ik ga jullie blog volgen hoor :) groetjes Melanie
  7. Jeannette:
    12 juni 2014
    T zweet op je rug,Rob!!!Maar wel n heerlijk verhaal om te lezen...hahaha!Wij wensen jullie n super leuke tijd en gaan jullie zeker volgen.Dikke kus Jeannette en Frank