Nog 28 dagen

15 mei 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Vandaag het Oranjeboekje ontvangen van de supportersclub, handig met allerlei info over Brazilië en meer. o.s. op de site van de Rijksoverheid kun je hem bekijken of downloaden.

Nadat Nancy en ik vorige week donderdag ons hadden laten inenten, voor DTP, Hepatitis A en gele koorts, en ik toen al had gevraagd of we er nog last van zouden krijgen zei de arts, de een wel en de ander niet, maar dat is dat ongeveer na 5 dagen dat je last kunt krijgen van de gele koorts prik. En ja hoor, afgelopen dinsdag, allebei koorts aanvallen, en pijn in het hele lichaam. Heeft anderhalve dag geduurd en nu is het zo goed als over. Vandaar ook dat het reisschema nog niet online staat, wordt nu volgende week. Ik heb hem namelijk in een mooi bestandje gemaakt, maar dan werkt hier niet op reislogger, dus moet ik alles met de hand gaan overtypen, dat gaat nog wel even duren. Hopelijk volgende week.

Ja nog 28 dagen en aan de vooravond van de eerste oefeninterland, in Amsterdam, tegen Equador. Het begint nu echt op te schieten, ik ben de dagen al echt aan het aftellen. B.v. hoef ik nog maar 13 dagen te werken. Begin zelf me af en toe zorgen te maken of ik alles wel goed geregeld heb, en alles op tijd klaar heb. Maar eerst maar even ontspannen zaterdag in Amsterdam. We maken er een gezellig dag van en zijn tegen 12:00 uur al in Amsterdam. Gezellig met de kinderen en Peter van mijn werk met zijn dochter, die gaan ook mee.

Wat ik je niet wilde onthouden is het filmpje van kleding gigant Van Gils, GEWELDIG!!!! Het filmpje staat uiteraard bij video's.

Groetjes

Rob