Welkom op mijn reisblog!

10 mei 2014 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis.

Nou, hier komt ie dan hoor, het Oranje  reisblog van Rob en Nancy. Ik heb er 4 jaar lang naar uit gekeken en nu is het eindelijk haast zover. 4 jaar lang gespaard , en Brazilië stond al op mijn lijstje om een keer te bezoeken, dus is dit natuurlijk, met het WK, een perfecte combinatie. De dagen afgeteld van 1500 dagen in 2010 tot op dit moment, nog 33 dagen.

Ik ga deze website, reislogger.nl, gebruiken om jullie op de hoogte te houden van onze reis. Wat kun je zoal verwachten. Op deze site zal voornamelijk onze belevenissen vanuit de verschillende steden worden geplaatst. Natuurlijk wel met een Oranje tintje, want we zijn tenslotte in Brazilië voor het WK 2014. Op de website, http://www.oranjeachterna.nl zal je zoals je gewend bent, tenminste, als je de site kent, de verslagen komen te staan van de wedstrijden die Oranje zal gaan spelen op het WK. Ook natuurlijk het Oranjenieuws en de standen en uitslagen van de gespeelde wedstrijden op het WK.

We zijn in Brazilië van donderdag 12 t/m donderdag 10 juli. Elke dag, vanaf woensdag 11 juni zal ik een bericht plaatsen, natuurlijk met foto’s en filmpjes. Ik ben natuurlijk wel afhankelijk van de Wi-Fi  daar. Dat geld ook voor de updates van Oranjeachterna.nl.

Wat kun je dan verwachten tot 11 juni. Nou de voorbereidingen op het WK, er komt best veel bij kijken, de belevenissen van de oefenwedstrijden en de trainingen enz enz. Binnenkort zal ik ons reisschema op deze site zetten, maar om vast een tipje van de sluier op te lichten, hier vast een aantal feiten:

We minimaal 7 steden zullen bezoeken.

We minimaal 5 hotels aandoen.

We van 1 camping (Oranje) gebruik zullen maken.

We minimaal 3, en maximaal 6 wedstrijden van Oranje zullen bekijken.

We minimaal 10 keer een vliegtuig in zullen stappen.

Als je het leuk vind om ons te volgen, dan kun je via de mailinglist aanmelden. Zodra er dan wat geplaatst is ontvang je een mail. Maar aan de andere kant, ik ben van plan om iedere dag wat te schrijven, dus gewoon elke dag kijken. Nogmaals, ben wel van Wi-Fi afhankelijk. Nou veel plezier met ons blog de komende twee maanden en natuurlijk iedereen een goed WK gewenst.

Rob.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!