Dag 12, maandag 23 juni 3014 (Mach-Day)Dag

24 juni 2014 - São Paulo, Brazilië

Vandaag de wedstrijd Nederland - Chili. We waren natuurlijk al geplaatst, maar voor mij heel erg belangrijk voor het verder verloop van onze vakantie. Dus hoopte ik op winst of gelijk. Om 07:00 uur vertrokken in een Mars naar het treinstation. Vandaar nog met trein, metro en nog een trein en toen waren we tegen 11:00 uur in het stadion.

Ik vond het een spannende wedstrijd en Oranje heeft geen kans weggegeven. 2-0, en hoppa, 3 wedstrijden gewonnen en we gaan naar Fortaleza, Zondag spelen tegen Mexico. Morgen dus naar Rio. Hoop morgenavond, voor jullie nacht, weer wat foto's te plaatsen en nog wat over de, inmiddels dag van vandaag te melden.

Nancy ligt nu al op bed, ik doe nog wat achter de laptop, zal zo het reisschema aanpassen en dan ga ik ook slapen. Morgen om 07:30 uur op, om om 13:00 uur naar Rio te vliegen. Kan nu niet veel meer doen, want de laptop heeft geen spanning meer en ik kan hem hier nu niet meer opladen.

Tot morgen dan maar.

1. Mike:
    Super wedstrijd weer !
    Hup naar Sao Paulo, als ik het goed heb is het beter weer als op de oranjecamping.
    Zeg maar dag tegen je tent en op naar dat heerlijke grote zachte bed en natuurlijk ook lekker douche.
    De wedstrijd Mexico lijkt mij geen makkie maar dat heb ik eerder gedacht deze WK.
  2. Bernadine:
    24 juni 2014
    ha ha ha zal niet meevallen dat schema...ben anderhalve week vooruit aan het lezen in jullie reisschema en het duizelt mij al. In ieder geval, hele goeie reis, enorm veel plezier in Rio, en hartstikke leuk dat je dagelijks bericht stuurt!!! dikke zoen voor jullie 2.
  3. Berels:
    24 juni 2014
    Lieve twee, wat een verdiende overwinning!!Vandaag nog druk(vliegen).En dan, een paar dagen rust. En dat niet in een tent!!!! Genieten jullie maar lekker.Het was heel gezellig zondag. Madelief had met zorg een kado voor opa uitgezocht.Voor mij bloemen. Veel te gek.'t is een lieve troel!Veel liefs, Berels.
  4. Goran:
    Hoi fijne collega,
    Wij genieten hier van ORANJE en ik weet zeker dat ook met deze instelling we Mexico kloppen. Er is eindelijk geen gedonder (afkloppen) in de ploeg. Het zijn hele mooie foto's die jullie maken en hoop nog veel daarvan te zien. Heel veel plezier en succes met jullie reis.
    Gr Goran
  5. Hans boere:
    24 juni 2014
    Hoi Rob en Nancy leuk jullie reisverslag zo te volgen gaat alles naar wens ?kan niet beter he, nu dat jullie nog lang mogen genieten dan doen wij dat ook op afstand.maar door jullie verhalen voelt het voor ons ook een beetje als of we er bij zijn.nog veel plezier .groetjes van de thuis blijvers maar met een groot oranje hart
  6. Emmy:
    24 juni 2014
    Ook hier hebben we genoten van de wedstrijd, en de buurt bij elkaar gejuicht. Leuk om weer van je te horen Rob. En nu op naar Rio! Wens jullie veel plezier daar, en weer een mooie wedstrijd. Liefs van ons.
  7. Bernadine:
    24 juni 2014
    olaatjes heb jullie hostel even gegoogled leuk man. Ben heel benieuwd of de apen inderdaad tevoorschijn komen. Dat jullie maar heerlijk genieten! X
  8. Jeannette:
    24 juni 2014
    Lieve Rob en Nancy, heerlijk om jullie verhalen (en foto's) te lezen.Wij maken hier niet zoveel mee om een "spannende" reactie te schrijven, want ik werk gewoon.....Maar elke avond kijken we uit naar jullie berichten,ons hoogte punt van de dag!!!.Heel veel plezier in Fortaleza,en geniet er heerlijk saampjes van.Dikke kus Frank en Jeannette.