Dag 13, dinsdag 24 juni 2014

24 juni 2014 - Rio de Janeiro, Brazilië

Lieve allemaal,

Leuk om jullie reacties te lezen elke dag! We hebben wat foto´s geplaatst, de eerste zijn in de straatjes rond de camping en n paar van `´ onze ´kroeg.Leuk he Mad ons skype momentje! Op zondag hadden we een World Coach Clinic, een initiatief van o.a. de KNVB waarbij behalve de kinderen voetbal trainingen ook voorlichting krijgen over o.a. aids, de positie van meisjes en omgangsvormen in t algemeen. Deze vond plaats in een Fazela zón half uurtje vanaf de camping rijden. T hilarische was dat we net te horen hadden gekregen dat we maandag voor de wedstrijd op advies van buitenlandse zaken niet naar t Oranjeplein mochten met de Oranjemars omdat onze veiligheid niet gegarandeerd kon worden, te GEVAARLIJK! Maar met n bus die halverwege n Farvela niet verder kon, de straten waren te smal, en we dus nog met zn allen n dik kwartier te voet verder moesten. Nou we hebben ons geen moment onveilig gevoelt. Het was geweldig om te zien hoe zón simpel initiafief zón grote impact heeft op n hele grote groep jongeren! En heerlijk om Rob te zien terwijl hij oog in oog staat met zn held Pierre van Hooydonk! Lieve Madeloveyou we skypen snel weer hoor!xxxxxxxxx

Groetjes

Nancy.

Nou, ik heb aan bovenstaand verhaal niets meer toe te voegen. Alleen dat Nancy mooie foto´s kan maken uit het vliegtuig.

Morgen gaan we naar het Christus beeld en de Suikerberg. Ik heb net nog wat avondfoto´s gemaakt van ons hostel in Rio, die staan er ook bij de laatste serie.

Groetjes.

Rob.

1. Bernadine:
    25 juni 2014
    wat een GAAF verhaal en wat een prachtige foto's!!!! Ik wens jullie heerlijke dagen in Rio toe, het hostel is dicht bij het strand dus jullie gaan ongetwijfeld de zee in? dikke kus!
  2. Emmy:
    25 juni 2014
    Nou, jullie maken zo heel wat mee!! Leuk om te lezen Nancy.
    En nu nog de Suikerberg, en het Christusbeeld...wij kennen het van de tv beelden, zal best imposant zijn. Veel plezier verder, en inderdaad; straks lekker de zee in? Zoen, Emmy
  3. Jos:
    25 juni 2014
    Wat heerlijk dat we een ronde verder zijn. Jullie zijn een van de weinige die nog in Brazilië zijn gebleven. 90 % is naar huis, dus we zijn nu helemaal afhankelijk van de enkele overgebleven supporters.
    Jullie hebben een foto gemaakt in de KNVB clinic waar Ingrid super leuk opstaat( groepsfoto) Als jullie straks thuis zijn, wilt zij heel graag die foto van jullie hebben.
    Goede reis naar Fortaleze en vooral genieten!
  4. Yvonne:
    25 juni 2014
    Lieve samen, wat maken jullie allemaal leuke dingen zeg!! Iedere dag is het snel kijken naar jullie verhalen en zeker ook de fotoos laat zien hoe fantastisch jullie het hebben. Nu verdere vakantie zonder legioen haha en kunnen jullie echt samen
    lekker de toerist uithangen!! Heel veeel plezier !! Dikke kus