Dag 10, zaterdag 21 juni 2014

21 juni 2014 - São Paulo, Brazilië

Zoals Nancy al schreef ,gisteren, de camping zijn we wel een beetje zat. Dat gaat niet meer gebeuren denk ik. Ja 1 dagje op de camping erheen is prima, na een wedstrijd, helemaal goed, maar om er 10 dagen te vertoeven is minder. Ik wil veel meer lokale dingen zien en doen, en nu is het toch een stukje Nederland in Brazilië. Steeds 's avonds dezelfde Hollandse muziek en het is ook niet druk hier in de feesttent, morgen schijnt het druk te worden, er wordt hier al een extra ruimte gebouwd. Morgen o.a. de Dikdakkers en Danny de Munk.

Ook het weer is niet echt lekker, maar de komende dagen wordt het veel beter, op de wedstrijddag zon en 25 a 26 graden, we wachten af. Overigens komt het zonnetje nu net door.

Vandaag blijven we weer oop de camping, straks in de lokale kroeg Argentinië kijken. Bier is daar veel goedkoper dan op de camping. Op de camping een glas Heineken € 2,40 en in de lokale kroeg en fles van 600 ml voor nog geen twee euro, dus dan weet je wel waar ik zit hahahhaha.

Nog even voor mijn zus, blijf nog steeds van die straattentje af, maar het ziet er zo lekker uit en ruikt ook heerlijk. Foto's staan op de website.

Vanmiddag om 18:00 uur plaatselijke tijd , 23:00 uur bij jullie komt de Oranjetrophy aan, daar wil ik wel even bij zijn. De rest voetballen kijken vandaag en ik zal nu nog wat foto's op het Blog zetten.

Mike, bedankt voor je link, heb het nog niet terug gezien zelf. We zijn al veel geintervieuwd door o.a. Australische tv en we zijn live op de Braziliaanse tv geweest.

Morgen om 14:00 naar de voetbalclinic van de KNVB, lijkt me ook erg leuk.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties we vinden ze erg leuk om te lezen.

Yvonne, doe de groetjes aan Ma.

En verder iedereen de groetjes, gaat nog steeds goed hier.

Oja, de foto's van al het eten zijn voor Madelief, de foto's met die mooie Braziliaanse meiden voor Mike.

1. Bernadine:
    21 juni 2014
    goeie foto's! Sluit me bij Mike aan: die van Nans met unoxmuts is een blijverdje.
  2. Yvonne:
    21 juni 2014
    Haha broer ik snap het als ik de foto's zie krijg ik ook gelijk trek!!! Maaaaar je kan zeggen wat je wil nog steeds nergens last van toch?? Behalve dan vaneen kater misschien haha. Lieve groetjes van ons allemaal Xxxx
  3. Ewald:
    22 juni 2014
    Hoi Rob, leuk hoor om de foto's te zien. Doet me een klein beetje denken aan Bern, dat was de enige keer dat ik met Marijke een Ek of WK heb meegemaakt. Dat was al super dus dit zal wel helemaal bijzonder zijn. Geniet er maar van!
  4. Daan:
    23 juni 2014
    Proost, zag je bij Danny weer eens aan de bar staan ;-)
    Geniet mee van jullie verslagen.!!