Dag 14, woensdag 25 juni 2014

26 juni 2014 - Rio, Brazilië

Vandaag naar het Christus beeld geweest en naar de Suikerberg. Was echt gwweldig. Hoop de foto's en filmpjes ervan morgen te plaatsen. Inmiddels heb ik ook de kaartjes voor de wedstrijd tegen Mexico in bezit en gaan we morgen om 09:00 uur een favela tour maken, we zijn benieuwd. Ik moet alleen nog het vervoer regelen van Natal naar Fortaleza. Bus lukt niet online en vluchten zijn duur. Morgen maar weer proberen. Nou ik hou het kort, verder nog alles prima hier, nog steeds niet beroofd, valt allemaal mee hoor. Weer is heerlijk, zon en 27 graden. Morgen eerst de favela tour en dan naar het strand. Tot morgen. Rob. Oja, het verslag van gisteren staan niet boven aan, dag 13. Weet ook niet hoe dat komt. Die staat dussen dag 11 en 12 in. Hoop dat deze weer boven aan komt te staan. Groetjes.

1. Bernadine:
    26 juni 2014
    ha lieverds ben benieuwd naar jullie foto's, vond die uit het vliegtuig van jezus al heel mooi! Heel veel plezier gewenst vandaag. Cool dat het gelukt is met de kaartjes. Vervoer gaat ook vast lukken Rob je bent al een soort Harry van Sunweb!
  2. Piet(JUICHEN!!!):
    26 juni 2014
    Hallo,
    Ben benieuwd naar de foto`s.
    Geniet lekker en de groetjes

Piet(Juichen)
  3. Ewald:
    27 juni 2014
    Super om te zien hoor, ik wil zeker ook een keer naar Brazilië. En Rob, het meedoen met mijn pool is niet nadelig gelukkig voor het Nederlands Elftal!