Dag 17 zaterdag 28 juni.

28 juni 2014 - Natal, Brazilië

Ik hou het heel kort. Vandaag wederom een reisdag. We zijn in elk geval aangekomen in Natal. Op de luchthaven van Natal vervoer geregeld naar Fortaleza. Ze komen on zo, 11:00 uur halen en dan een autorit van 5 uur naar Fortaleza. En nu maar hopen dat hij zo komt. Het is hier heel mooi in Natal en vind het niet leuk om nu al weer weg te gaan. Het is hier zonnig en 30 graden. Op naar Fortaleza, wij melden ons daar wel weer. Nu maar hopen dat ze ons komen halen. Wordt vervold. Groetjes van Nanc en mij.

1. Bernadine:
    28 juni 2014
    ha lieverds fijn dat het gelukt is naar een reis naar de match plaats te regelen. Hopelijk valt de rit mee. dikke zoen.
  2. Yvonne:
    28 juni 2014
    Lieve saampjes zie je rob alles komt goed, d'r moet toch ook wel eens iets minder goed gaan toch?? je hebt al zoveel kunnen regelen. Hopelijk is de 5 uur durende autorit meegevallen. Heel veel plezier in fortaleza!! Dikke kus xx
  3. Berels:
    28 juni 2014
    Lieve twee, wat heerlijk, dat het gelukt is, het vervoer. Ik hoop, dat jullie een voorspoedige reis hebben! Rob, je kan zo in de reisbranche!! veel liefs, Berels.
  4. Nancy:
    28 juni 2014
    Hey Rob en Nancy, nog veel succes met reizen en heel veel plezier morgen! Ps Rob, nu Alec terug is en jij nog niet neemt ie geen bakkie meer dus gauw terugkomen, ik mis de koffiepauze ;-) haha.
  5. Nancy:
    28 juni 2014
    Alex bedoel ik natuurlijk.
  6. Emmy:
    29 juni 2014
    Wat fijn dat het gelukt is, hoop dat de autorit ook meeviel ( en de wegen niet al te slecht waren) Brazilië- Chili was gisteren langs de hele Gracht te horen ( we zaten op de werf te eten) de ohh's en ahh's galmden langs het water. Hoop dat er vanavond alleen maar gejuich klinkt. Veel plezier en een mooie wedstrijd!
  7. Bernadine:
    29 juni 2014
    hoor van Madje dat jullie goed zijn aangekomen in Fortaleza, hartstikke fijn! Heel erg veel plezier zodadelijk!!!
  8. Berels:
    29 juni 2014
    Lieve twee, Madelief vertelde, dat jullie goed zijn aangekomen. Gelukkig!! Ben benieuwd hoe de reis verliep. Veel plezier bij de wedstrijd! Veel liefs, Berels.
  9. Yvonne:
    29 juni 2014
    Nou rob en Nancy ik vind het leuk dat ik elke keer bij Yvon fotoos en de berichtjes van jullie hoor. Ik ben nu bij Yvon en heb weer lekker gegeten. Jullie zien wel veel van de wereld zoiets maak je vast nooit meer mee.de groetjes en veel liefs allebei van je moeder.
  10. Pauline:
    29 juni 2014
    Hoi hoi, Mike vertelde me een tijdje geleden over jullie site. Ik vind het ontzette leuk om jullie te volgen in Brazilië. Ik hoop dat jullie nog lang kunnen blijven. Geniet ervan!!!
    Groetjes Pauline
  11. Berels:
    30 juni 2014
    Lieve twee, wat een geweldige wedstrijd! Dat in deze hitte nog wel. Het zal julle ook niet meegevallen zijn.40graden!Ik was even in de keuken. Maar papa heeft jou gezien, Nans. En Madelief ook!Leuk hè.Even geen bericht van mij. We zijn in Antwerpen!Ma houdt jullie wel op de hoogte.Geniet maar van alles.Liefs, Berels.
  12. Melanie:
    30 juni 2014
    Hoi hoi, hier ben je ook gespot hoor!!! Ze wisten vanmorgen niet hoe snel ze moesten zeggen dat ze je gezien hebben (ze zijn stiekem gewoon jaloers haha) nog een hele fijne vakantie!! Groetjes Mel
  13. Alex Dorst:
    Hallo rob&Nancy

Ik hoop dat jullie het fijn hebben en gisteren natuurlijk weer een spannende pot voetbal gezien.
    Ik zou zo weer terug gaan naar Brazilie. Ik benijd jullie wel.
    Nog heel veel plezier en veel succes met Oranje.