Dag 19, maandag 30 juni.

1 juli 2014 - Natal, Brazilië

Zoals gezegd om 06:30 uur opgestaan en we hadden allebei zo iets van, we zijn heerlijk uitgerust. Dat reizen, daar wordt je echt moe van, zeker met die warmte. Maar goed, de komende twee dagen gaan we niets doen, alleen maar zonnen en zwemmen, er staan niet op het programma.

Taxi laten komen en die bracht ons naar het busstation. Er was nog plaats voor 8 personen, waarvan er nog 1 was waar we naast elkaar konden zitten. Wel achterin bij de plee, dus niet heel erg frisse lucht van die chemisch toilet. Lekker goedkoop ook, samen 275 real kwijt, dat is ongeveer 88 euro.

Keurig om 09:00 uur vertrokken, maar voordat we de snelweg opgingen, controle van de bus op de veiligheid en de paspoorten en tickets, gek voor een binnenlandse reis. Maar omdat er een heel klein barstje in de ruit zat, mochten we niet verder en moest er een andere bus komen. Al met al een uur oponthoud gehad.

Nou, een uur oponthoud, op de site van die busmaatschappij, Nordeste, stond vertrek, 09±00 uur en aankomst 15:30 uur, zeker Braziliaans, want we kwamen om 19±30 uur aan. Om 20:00 uur waren we in het hotel. Even opgefrist, lekker wezen eten en daarna lagen we rond 23:00 uur op bed.

Morgen dus helemaal niets doen. Ja wat schrijven voor het blog voor jullie en de site updaten, is hard nodig. Hopelijk vandaag en anders morgen is alles bijgewerkt op de website.

Nogmaals, wij genieten van alle reactie van jullie Leuk Pauline dat je mee leest, en dat Nancy gespot is door een hoop mensen bij Hollandia, bedankt voor de melding Melanie. En Alex, we missen je hoor!!!!!!

Veel plezier in Antwerpen gewenst ouders, zus en dochter van Nancy.

Ik hoop morgen weer een hoop foto’s online te zetten, de WIFI is goed hier in het Yak hotel in Natal.

Tot morgen.

Rob.

1. Ewald:
    1 juli 2014
    Jij was ook gespot Rob. Ik zag je ook op tv.