Dag 5, maandag 16 juni.

17 juni 2014 - São Paulo, Brazilië

Na het ontbijt, dus op naar Sao-Paulo. Met de bus, trein en Metro. Dus een mijl op zeven, maar goed. Wel goedkoop, alles is omgerekend, 1 euro. Daar kun je de hele dag voor reizen, mits je niet uitstapt. Dus als je maar 2 halte's moet ben je ook 3 real kwijt en moet je er 30 dan ook.

Sao-Paulo heeft 19 miljoen inwoners, dus de stad is zo groot, we hebben er eingelijk nog niets van gezien. Rond 11 uur waren we in de stad en zijn we naar Villa Madelena geweest. Een straat met veel restaurantje en barretjes. Daar ook geluncht en Duitsland - Portugal gekeken. Er zaten ook wat Duitsers, dus na de eerste helft maar weg gegaan, bluhhhhh.

Op de Oranjecamping was een Heineken Party met heuse Braziliaanse schone, bier voor 1 euro en muziek. Dat hebben we nog een uurtje mee kunnen maken. Het eten op de Oranjecamping is goed, maar niet geweldig. Dus na het eten, niet veel gegeten, want we hadden heerlijk geluncht, nog een een pub kwis meegedaan en nog wat gedronken en rond 01±00 uur lagen we op bed. Morgen houden we een rustig dagje op de camping en gaan we Skypen met de vader en moeder van Nancy en Madelief natuurlijk.

Nancy en ik vinden het heel erg leuk om al jullie reacties te lezen. Ik hoop dat ik de komende tijd wat actueler de reisverslagen kan schrijven.

Groeten van Nancy en mijzelf uit een zonnig, 25 graden, lekker Sao-Paulo.

1. Bernadine:
    17 juni 2014
    ha lieve twee goeie verhalen! Wat een zalig weer zeg. Ik las in de campingfolder dat je in het meer niet mag zwemmen maar kunnen jullie wel in t zwembad? Wat leuk die trip met bus trein etc. Veel gezien zeker onderweg? En was het ook makkelijk te doen met overstappen enzo? X
  2. Berels:
    18 juni 2014
    Lieve twee, fijn was dat om jullie gisteren te spreken.En te zien dat het jullie goed gaat! Al kon de verbinding natuurlijk wel beter! Over 20 minuten dan de wedstrijd!! Dit is een pittig dagje. Straks ook nog terugvliegen. Hopelijk met goeie berichten! Veel liefs van ons voor jullie, Berels.