Dag 6, dinsdag 17 juni.

17 juni 2014 - São Paulo, Brazilië

Vandaag dus een rustig dagje op de camping. Straks de eerste wedstrijd van België kijken en straks met een aantal supporters Brazilie - Mexico in een Braziliaans barretje hier in de buurt. Vanavond staat er weer een heerlijke BBQ op het programma. Zomenteen Skypen en tijdens de wedstrijden hoop ik wat foto's online te zetten, en vandaag gaat Nancy ook weer wat schrijven. Dus er komt nog genoeg bij. Vandaag ook weer mooi weer, strak blauw en 25 graden. Maar wel de laaste dag mooi weer heb ik begrepen.

Morgen naar Porto Allegre, en daar is het 13 a 15 graden heb ik naar horen zeggen. Tot straks.

1. Jos:
    17 juni 2014
    Hoi Rob en Nancy

Heerlijk dat jullie het naar je zin hebben. Wij volgen jullie met veel belangstelling en hebben ook met Ron en Kate regelmatig contact. Wij gaan morgen met de thuisblijfgroep naar Ingrid en René. Zij komen vrijdag ook nog naar Brazilië toe. Ben je er al op voorbereid, hahaha!
    Opa Hans staat erg hoog op de lijst van Oranje Reporter, en de eerste keer heeft Niels gewonnen, die zijn vader Will meeneemt naar Brazilië. Zij komen dan naar de wedstrijd van Oranje tegen Chili.
    Willen jullie extra opletten, want ze waarschuwen voor zakkenrollers die gekleed gaan in het oranje. Ze willen graag met je op de foto en dan wordt je meteen gerold.
    Xxxx
  2. Bernadine:
    18 juni 2014
    zie net op nu.nl dat de burgemeester van Porto A jullie heeft toegesproken en een oranje shirtje droeg...hilarisch!!! Hopelijk heel veel plezier zo dadelijk! x
  3. Berels:
    18 juni 2014
    Lieve twee, fijn om jullie gisteren te spreken! En te zien, dat het g oed met jullie gaat!!!ook al was de verbinding niet al te best.Zometeen de wedstrijd!! Pittig dagje vandaag. Straks ook nog terug vliegen. Hopelijk met zeer goeie berichten. Veel liefs, Berels.
  4. Yvonne:
    18 juni 2014
    Wat n dag moet dit voor jullie geweest zijn zeg!!! Vanochtend heel vroeg op om te vliegen,dan zo'n spannende wedstrijd YEAHHH gewonnen!! en straks weer terugvliegen. Jullie hebben vast n wereldtijd samen. Liefs xxxx
  5. Bernadine:
    18 juni 2014
    GODSKOLERE wat een wedstrijd. Leven jullie nog? Ben zo blij dat ik nog steeds rook; was ZO zonde geweest van al die jaren stoppen! Over Indi hier nog steeds geen nieuws. Hij ging naar het veld af. Goeie reis terug zo. X
  6. Bernadine:
    18 juni 2014
    Indi schijnt een hersenschudding te hebben. X
  7. Berels:
    19 juni 2014
    Lieve Braziliaontjes Geweldig hè, ja Nans, hier spreekt je moeder. Zou ze toch nog s[portminded worden!!!!! ? Madelief was ook helemaal blij.Jullie zullen vandaag wel gaar zijn van alle spanning en het reizen!Liefs van ons voor jullie, Berels. ,
  8. Mike:
    19 juni 2014
    Wat een droom start van dit WK.
    Nog even onze Rob zien op SBS6 Hart van Nederland.

Groeten !!!!!