Dag 7, woensdag 18 juni 2014 (Match-Day)

19 juni 2014 - São Paulo, Brazilië

Vandaag de wedstrijddag. Op wedstrijddagen kan ik al helemaal blog niet updaten, maar vandaag weer wel.

Vanmorgen om 05:00 uur de taxi laten komen en met twee andere supporters naar de internationale luchthaven gereden. Is toch een klein uur rijden, en in de spits veel langer. Fijn dat er twee meereden, konden we de kosten delen. Even voor 06:00 uur waren we op de luchthaven en onze vlucht vertrok keurig op tijd, namelijk om 07:45 uur. Op naar Porto Alegre dus.

Vlucht ging prima, weer met Avianca. Al onze vluchten zijn nog steeds op tijd gegaan, we hebben er nu 5 gehad.

We landen dus ook optijd en zaten om 09:45 uur in de bus op weg naar het stadion. Ik sprak met een Braziliaan, die ook de wedstrijd ging bekijken en hij betaalde de bus voor mij en Nancy, erg aardig. Maar wat oranjespullen gegeven. De busrit duurde erg lang, we deden ruim een uur over 17 km.

Gelukkig hebben we weer gewonnen, 3-2, ging niet makkelijk, maar 3 punten met de 3 tegen Spanje maakt 6 en nu afwachten of we naar Belo Horizonte moeten, of Forteleza, ik hoop dat we winnen of gelijk spelen, dan zijn we eerste in de groep, en dat komt ons goed uit.

Nancy en ik zijn nog live op de Braziliaanse tv geweest, ik nog in hart van Nederland en ook nog een interview gedaan voor een Engelse tv, en ook nog zijn Nancy en ik geïnterviewd voor de Australische TV, gaat lekker dus.

Al met al was het erg gezellig in Porto Alegre, ook was het prachtig weer en zaten we lekker in het zonnetje in het stadion. Verslag kun je morgen lezen op http://www.oranjeachterna.nl.

Na de wedstrijd, Spanje-Chili gekeken in het centrum van Porto Alegre, daarna wat gegeten en met de taxi naar de luchthaven. We kwamen rond 24:00 uur aan op de Oranjecamping. We waren erg moe, een drankje gedaan en daarna lagen we om 00:30 uur op bed.

Morgen houden we een rustig dagje op de camping, lekker voetbal kijken en de website updaten. Ook hoop ik morgen weer wat foto's te plaatsen.

Groetjes van Nancy en Rob.

1. Emmy:
    19 juni 2014
    Hallo tv sterren, Leuk weer van jullie te horen. Hier zaten we met samengeknepen billen te kijken naar de wedstrijd. Wat was het spannend! Op naar maandag, dan gaan we ook vast weer winnen. Veel plezier verder. Zoen, Emmy
  2. Mike:
  3. Yvonne:
    20 juni 2014
    Dankjewel Mike had er al naar gezocht!! Leuk om m'n broer op tv te zien!!
  4. Berels:
    20 juni 2014
    Mike, wie je ook bent, ook namens ons bedankt( ouders van Nancy). We hebben Rob ook gehoord en gezien! Leuk hoor.