Dag 8, donderdag 19 juni 2014

20 juni 2014 - São Paulo, Brazilië

Vandaag dus zoals gezegd een rustdag gehouden. Verslag geschreven en uitgeslapen. Foto's op het blog, heb ik gewoon nog geen tijd voor. Op Oranjeachterna, staan ze al wel. Gisteren de wedstrijd Engeland - Uruguay gekeken in een plaatselijk zaakje hier vlak bij. Was erg gezellig, veel bier, voetbal, drank en gezelligheid. Daar gezeten van 16:00 tot 19:00 uur. Er werd zelfs gedanst met de lokale bevolking en daar moesten we natuurlijk mee op de foto.

Daarna lekker wat gegeten, nog wat gedanst in de feestzaal en rond 22:00 uur lagen we op bed, ja vroeg hé.

Morgen weer een dagje naar Sao-Paulo, het centrum met een man of 10. Gezellig, tot morgen.

1. Yvonne:
    20 juni 2014
    Hè rob. Goed bezig klinkt zeer gezellig. Zag net je commentaar op tv heel leuk. Nog veel plezier en de 1/8 finale wordt nog spannend waar en tegen wie. Grt jp
  2. Mike:
    21 juni 2014
    Ja, Rob, jij had geen twijfels natuurlijk dat Nederland een ronde verder zou komen. Nu nog afwachten wie het wordt ... Mexico of die Kroaten of toch Brazilie zelf. Vergeet je souveniers niet te verzamelen.
  3. Bernadine:
    21 juni 2014
    mooi foto's op oranjeachterna! en heel erg bedankt voor die van de brandweermannen woo ha ha ha.