Dag 2

14 juni 2014 - Salvador, Brazilië

Helaas mijn voorspelling, 0 - 2 had voorspeld, en watsgebeurd, 1-5 Oleee, Ooooooleeeeee, oooooooooleeeeeeeeee, en inderdaad, dat had de zus van Nancy goed, Nancy is na de eerste wedstrijd al helemaal haar stem kwijt. Heerlijk rustig!!!!!

En dan nog even aan Ber, een beetje meer vertrouwen hebben in die schoonzoon van je, we worden gewoon eerste in de pool en spelen dan in Fortaleza tegen Mexicooooooo.

Dan nog even voor iedereen. Ik ga geen apps beantwoorden. Want dan ben ik heel de vakantie bezig met aan die telefoon te kloten en ik schrijf liever alles hier op het live blog.

Ook nog even iets voordat ik verder ga met het verhaal van dag 2, de website hoop ik morgen van een update te voorzien. Hoop dat ik alles kan updaten voor het einde van de dag.

Maar goed, dag twee dus. Na een heerlijk ontbijt een taxi gepakt naar Salvador. Ons laten afzetten op het Supportersplein waar het al heel gezellig was. We waren daar rond half 11. Tja iedereen zat al aan het bier, wij dan ook maar. En ach het was bij jullie al half 4, dus vonden wij het niks te vroeg. In de bekend Oranjemars naar het stadion rond 13:00 uur en om 15:00 uur waren we binnen. Eerst zaten we verkeerd, daarna op de juiste plaats. Ga hier verder geen verslag doen van de wedstrijd, dat komt op Oranjeachterna.nl wel.

Na de echt geweldige wedstrijd, wat een wedstrijd, zijn we flink aan hetbier gegaan natuurlijk. Om een voorbeeld te geven van de bierprijzen hier. Een fles van 600 ml kost hier omgerekend nog geen 2 euro. Tja, dat is natuurlijk gevaarlijk. Nog wat gegeten na de wedstrijd en toen met de taxi naar het hotel. Waar we om even na 23:00 uur op bed lagen. Nu zitten we bij het zwembad en gaan we over een kleine twee uur richting de luchthaven voor een vlucht van 2 uur naar Sao- Paulo. Dan naar de oranjecamping. Hoop daar op een betere internet verbinding, zodat ik ook meer foto's kan plaatsen. Groetjes van Nancy en mij en tot morgen.

1. Jos:
    Hoi Rob en Nancy
    Wat een wedstrijd! In Nederland is men nu opeens allen achter Oranje. Plotseling hangen er overal vlaggetjes
    Wij hebben met de thuis blijfgroep een gezellige avond gehad dankzij SCO . Xxx Jos
  2. Bernadine:
    14 juni 2014
    wat zullen jullie een feest hebben op de camping!!!! X
  3. Mike:
    14 juni 2014
    Robbie !!! Het was een super kickuh wedstrijd. Wat een vrolijke boel moet dat geweest zijn. Zo erg jaloers maar de gun factor licht ernstig hoog. Ik kan niet wachten op de volgende wedstrijd van de boys. Inpakken en verkassen. Lekker genieten gozer. Mzzl.
  4. Daan:
    Hay Rob & Nancy,
    Wat een sensationele wedstrijd. Ben blij dat ik ongelijk heb en hopelijk is dit het begin van iets moois. De neuzen staan iig allemaal dezelfde kant op en er heerst een WIJ-gevoel. Heel veel plezier verder en geniet, maar dat gaat wel goedkomen denk ik zo....

Gr. Daan x
  5. Ewald:
    15 juni 2014
    He Rob wat zullen jullie genoten hebben. Marijke en ik waren bij Guus Meeuwis in Eindhoven. We waren dus met 30000 mensen en zo leek het een beetje of we erbij waren!
    Genoten met een zachte G
  6. Rob:
    15 juni 2014
    Ja Jos, ik herken dat zo, dat zijn alleen supporters als het goed gaat met Oranje, of dat kun je eigenlijk geen supporters noemen.